دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیدارهای اول مرحله نیمه نهایی در تهران انجام شد و تیم‌های دانشگاه آزاد و مهرام با غبله بر حریفان خود یک قدم به فینال نزدیک شدند.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، مهرام در سالن آزادی تهران پذیرای پتروشیمی بندرامام بود. این دو تیم هر کدام با کسب یک پیروزی در دور مقدماتی، با شرایط کاملا مساوی در مرحله نیمه نهایی صف‌آرایی کردند. مهرامی‌ها در این دیدار از ابتدا سعی کردند با مدیریت بازی جریان این دیدار را به سود خود رهبری کنند و در این امر نیز موفق ظاهر شدند، اما در مقابل بازیکنان نامی تیم پتروشیمی بندرامام هم با اختلاف بسیار کم در تعقیب حریف بودند. حساسیت این بازی و دفاع خوبی که هر دو تیم مقابل حملات تیم مقابل داشتند باعث شد تا کوارتر چهارم امتیازات کمی بین دو تیم رد بدل شود، اما در تایم پایانی بازی بازیکنان مهرام موفق شدند با ارئه یک بازی بهتر 73 بر 66 مقابل پتروشیمی بندرامام به برتری رسيده و در مجموع سه بازی 2 بر 1 از حریف قدرتمند خود پیشی بگیرند.

بازی دوم این دو تیم درمرحله نیمه نهایی ساعت 15:20 دوشنبه (21 ارديبهشت) در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌گردد كه این دیدار به صورت مستقیم از شبکه سوم پخش خواهد شد.

دانشگاه آزاد هم در سالن اختصاصی خود مقابل شهرداری گرگان به میدان رفت. بازیکنان دانشگاه آزاد که هر دو بازی مرحله مقدماتی را با برتری پشت سر گذاشته بودند، در این دیدار نیز در مصاف با میهمان خود با شروع طوفانی که داشتند اجازه خودنمایی را از شهرداری گرگان گرفتند و با نتیجه 96 بر 78 به سومین پیروزی خود مقابل اين تيم دست پیدا کردند. با این نتیجه تیم دانشگاه آزاد برای فینالیست شدن فقط به یک برتری دیگر نیاز دارد، اما در مقابل، بازی دوم مرحله نیمه نهایی برای شهرداری گرگان آخرین فرصت خواهد بود.

بازی دوم این دو تیم ساعت 16:00 ف دوشنبه 21 اردیبهشت ماه در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال برگزار خواهد شد. این دیدار نیز به صورت مستقیم از شبکه ورزش پخش می‌گردد.

 

کد خبر 294764

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha